2016. február 17., szerda

14.fejezet ~ Csalódás és meglepetés

Sergio Ramos
18. Szeptember; Madrid, Spanyolország

   Elkeseredetten néztem a táncoló tömeget, ahová a portugál magával rángatta Katet.
 - Jól vagy? - foglalt helyet mellettem Iker miközben kérdőn pislogott rám.
Addicted To You
 - Ja - válaszoltam szűkszavúan.
Mit is mondhatnék neki? Hogy megint melléfogtam? Hogy egy olyan lány tetszett meg, aki amint meglátja a híres CR7-et, azonnal elfelejt minden más férfit a közelben? Nem tehettem róla, de az első perctől kezdve megigézett a szöszke lány mosolya. Apró termete és arányos teste pedig csak hab volt a tortán, bár a modora néha hagyott kívánni valót maga után.
 - Nem úgy nézel ki - ivott bele a poharába a kapus és ő is a táncolókra függesztette a tekintetét. - Kate jó csaj - nyögte ki hirtelen amitől én köpni-nyelni nem tudtam -, de nem egy egyéjszakás kaland - folytatta. - Nem neked való.
 - Nem tudom miről beszélsz - tagadtam le a nyilvánvalót kapásból, pedig igazán tudhattam volna, hogy a barátom mindenki másnál jobban ismer.
 - Nem tudsz átverni Sese. Láttam, milyen szemeket meresztettél rá.
 - Fogalmad sincs róla, hogy mit érzek.
 - De igen van - húzta halvány mosolyra a száját. - Ismerlek már annyira, hogy tudjam, bejön neked. Sajnálom....
 - Nem kell sajnálni - csattantam fel. - Már megszoktam, ha Cris megjelenik, akkor esélyem sincs labdába rúgni.
 - Persze, mert ő csatár, te meg védő vagy - vigyorgott rám Marcelo, aki most ért vissza a mosdóból és idióta beszólásával "bearanyozta" az estémet. - Amúgy meg Kate és közte már az első perctől kezdve izzott a levegő - vonta meg a vállát a bongyor hajú. - Szerintem nem kell sok és Roni közelebbről megismerteti vele a hálóját - vigyorgott.
 - Hogy te mekkora köcsög vagy?! - szaladt ki a számon, majd felpattantam és a pult felé siettem.
 - Hová mész? - kiáltott utánam Iker, de úgy tettem, mintha meg se hallottam volna.
A bárhoz érve felültem az egyik székre és rendeltem egy whiskeyt szódával. Úgy fordultam, hogy lássam a táncolókat, de a pia szinte megkeseredett a számban, mikor megláttam, hogy a portugál megcsókolta a lányt, majd Kate is rávetette magát a férfire aztán pedig forró pillantásokat váltva eltűntek a kijáratnál.
- Mert nem egyéjszakás csaj - morogtam magam elé.
Csalódottan hörpintettem fel a poharamban lévő italt, és meglepődve vettem észre, hogy egy kéz simult a hátamra.
 - Heló, szépfiú! - búgta egy sejtelmes hang és mikor megfordultam egy cicababával találtam szemben magam. Nem kellett mondania, már távolról lerítt róla, hogy mivel foglalkozik. - Egy ilyen jó pasi miért ennyire szomorú? - simított végig az egyik ujjával az államon lévő borostán.
 Azonnal felélénkültem. A lány szép volt, bár közel sem annyira, mint Kate. Elhessegettem a fejemből a képét és teljes figyelmemet az előttem álló szilikoncsodára fordítottam. Talán búfelejtőnek jó lesz ma éjszakára.



Pearl Clark
19. Szeptember; Milánó, Olaszország


 Gondolataimba merülve sétáltam a folyosón az irodám felé. Most lett vége az edzésnek és a fiúk az öltözőbe siettek. A napjaim kezdtek kiszámíthatóvá válni, de valahogy nem bántam. Úgy éreztem, végre kezd célja lenni az életemnek.

 - Imádlak kislány! - kapott fel hirtelen és pörgetett meg a levegőben Diego amin - egy apró sikkantás után - mosolyognom kellett.
 - Ha ezt az asszony megtudja, lesz nemulass! - húzott el mellettünk vigyorogva Mexes.
 - Kussoljál! - kiáltott vissza neki a kapus miközben végre megint szilárd talajt éreztem a lábaim alatt.
 - Neked mi bajod van? - pislogtam kíváncsian a spanyol férfira.
 - Elkezdtem az általad felírt diétát és már most meglátszik az eredmény - húzta fel a pólóját és megütögette az izmokat a hasán. - Iria nem győz betelni velem - kacsintott rám vigyorogva. - Neked köszönhetem kislány.
 - Nem vagyok kislány - fontam karba a kezeimet. - Csak azért, mert te egy-két-há évvel idősebb vagy, még nem kell lenézni - bökdöstem meg izmos mellkasát a mutatóujjammal.
 - Meg jó pár centivel magasabb is - röhögte el magát.
 - Kapd be - mutattam be neki a középső ujjam. - Legközelebb tudod mikor segítek neked?
 - Jól van na - ölelt magához és közben összekócolta a hajamat. Menekülni akartam a karjai közül, de hiába. - Tudod mennyire csíplek?
 - Ti mi a fészkes fenét csináltok? - röhögött fel Monty a hátunk mögött.
 - Szerinted? - forgattam meg a szemeimet és mikor Diego végre elengedett, ujjaimmal megkíséreltem rendbe tenni a madárfészekké alakított frizurámat. - Éppen azt beszéltük meg, hogyan tudunk találkozni titokban, hogy Iria ne tudjon róla - vetettem oda félvállról.
I Hope
 - Én is mehetek? - emelgette meg a szemöldökét perverzül a középpályás.
 - Naná, Pep szereti az édes hármast - vágta oda Rami miközben elhúzott mellettünk.
Gúnyosan felnevettem, ezzel is jelezve, hogy mit gondolok a viselkedéséről.  Utáltam a óvodás módon viselkedő férfiakat és Adil most pont ezt az oldalát mutatta be. Nem tudta elviselni, hogy miután a barátnője felhívta, kitettem a szűrét. Szerettem a pasikat az ágyamban, de soha nem kezdtem olyan sráccal akinek kapcsolata volt.
 - Ennek mi baja? - fordultak felém kérdőn Lopezék.
 - Nem tudom - vontam meg a vállam. - Biztos összeveszett a barátnőjével.
A két focista egymásra nézett, de nem szólt semmit. Ha tudtak is a csajról, férfi szolidaritásból nem említették nekem.
Miután elbúcsúztam Montyéktól, újra azon voltam, hogy az irodámba siessek, de mielőtt ez megtörténhetett volna, valaki megint megtalált.
 - Pearl, légyszíves várj meg! - kiáltott utánam Galliani.
Megálltam és kíváncsian vártam, mit akar tőlem az ügyvezető igazgató. Percekig hallgattam, hogy Adriano mennyire elégedett a munkámmal és hogy milyen jó ötlet volt elfogadni apám ajánlatát. Adott néhány tanácsot, amit eszem ágában sem volt elfogadni. Tim Clark nevének említésére pedig csak elhúztam a számat. 
Amint elváltunk egymástól, úgy éreztem, hogy a stadion falai összenyomnak. Friss levegőre vágytam, így sietve a táskámért indultam, de az öltözőből kihallatszó hangok megállítottak. Meglepetten kaptam fel a fejem és cövekeltem le az ajtó előtt. Nem akartam hinni a fülemnek. Mit keres ő itt? Végül erőt véve magamon, a kilincsre csúsztattam a kezem és félve nyitottam be a fiúkhoz. Döbbenten pislogtam a bent lévőre. A csodálkozástól szinte megbénultam, a szívem vad örömtáncba kezdett a mellkasomban. A boldogságtól megrészegülve néztem az ismerős alakot. Magamhoz akartam ölelni, de csak a nevét voltam képes kinyögni. Mellbe vágott a felismerés: mindennél és mindenkinél jobban hiányzott.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jo lett *-* *0* ha megérzésem nem csal akk az Kate lesz *-* jujj a már várt találkozás annyi idő után tudom nem sok ideje váltak el de ilyen esetben millioszor kell storozni a napokat és annyinak tűnik *-*
    Sesének soha nincs szerencséje a nőkkel xD (kivéve Corinával de az egy másik story:D ) de lesznek itt még bonyodalmak és letörik CR7 szarvát ;) tegnap este láttam egy CR7-es plakát szerűséget és rögtön te jutottál eszembe *-* ki más? nekem a foci imádatom kimerül a blogjaidban xD huu ez lehet hosszu lett és el is tértem az eredeti tárgyhoz de egy szo mint száz : imádtam :*
    Hatalmas ölelés és millió puszi : fallen angel <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm!
      Tudom, hogy már milliószor elmondtam, de akkor is megteszem megint. Baromira tudok örülni annak, hogy ilyen érzéseket váltanak ki belőled/belőletek az írásaim.
      Attól is boldog vagyok, hogy írod egy egyszerű plakátról is én jutok eszedbe. Ez annyira fura, de tetszik. :) Nem beszélve arról, hogy én ugyanígy vagyok a Black Veil Bridessel. :D Akárhányszor meghallgatom őket, mindig te ugrasz be elsőnek. :D Szóval ez oda-vissza működik. :D
      Még egyszer köszi.
      Millió puszi: Dolores <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

      Törlés